pondělí 3. srpna 2015

Dovolená :)

Ahoj!
Vítejte u mého druhého příspěvku. Tentokrát bude o tom, kde jsem byla na dovolené. Doufám, že Vás tím i inspiruji třeba na příští prázdniny.

Kde jsem vůbec byla?
Letos jsem s rodiči navštívila Německo. Bydleli jsme v hotelu Lampllehen. Hotel byl český, takže to byla pro nás, Čechy, kteří nemluví téměř vůbec německy (jen takové ty základy) to byla obrovská výhoda. Měli jsme polopenzi (snídaně, večeře) a musím uznat, že jsem v lepším hotelu snad ještě nebyla. Snídaně byla formou švédského stolu. K dispozici byly jak uzeniny (salám, šunka,..) a mléčné výrobky (mléko, sýry, jogurty,..) tak i něco pečeného jako je třeba mramorový chlebíček.
K večeři byly tři chody. Porce byly přiměřeně velké, aby se do Vás vešly i ty další chody. Bylo to absolutně vynikající! 
Mohli jste si vybrat: polévka nebo salát? Já si vždy dávala salát a řeknu vám, byly to ty nejlepší saláty co jsem kdy jedla.
Hlavní jídlo se skládalo také ze dvou nabídek. Každý den byla nabídka jiná, ale opět to bylo naprosto vynikající.
No a jako třetí chod byl dezert. Opravdu. Výborný. Dezert.









První den
První den jsme se vydali do solivaru v Bad Raichanhallu. Měli jsme průvodkyni, ale jelikož jsme byli v Německu, paní mluvila svojí rodnou řečí a my jí nerozuměli ani slovo. Ale jinak to tam bylo moc pěkné.






Druhý den
Druhý den jsme vyrazili na soutěsku Almbachklamm, kde měly být vodopády. Vodopády tam samozřejmě byly, ale bylo málo vody, takže byly takové nic moc, ale i tak to byl pěkný výlet. Ze soutěsek jsme lezli na hrozný kopec Ettenberg, ze kterého byl ale krásný výhled, takže to za to stálo.


Vodopád v soutěsce.↑


Výhled z Ettenbergu.↑




Nebudu Vám tady popisovat přesný průběh naší dovolené, přidám ještě pár fotek a to bude pro dnešek všechno. :)



Königsee↑






Žádné komentáře:

Okomentovat