neděle 15. listopadu 2015

Španělsko?! Ano!♥


Hi people! 
Vím, že jsem v poslední době nebyla vůbec, ale vůbec aktivní, ale prostě mě vůbec nenapadalo o čem psát... 
Ale teď to přišlo!
Jak už napovídá nadpis, tento článek bude o Španělsku. Měla jsem to štěstí a o podzimní prázdniny tuto krásnou oblast navštívit. Naše škola pořádala poznávací zájezd do Barcelony a Katalánska. Jeli jsme (bohužel) autobusem. Cesta ve dne byla ještě snesitelná, ale když nastal čas spánku, bylo to k nevydržení. 
Když jsme po dvaceti hodinách konečně dojeli do městečka Lloret de Mar do hotelu Royal Star, odložili jsme svá zavazadla do hotelového zavazadlového prostoru a šli se projít na pláž a na menší vyhlídku poblíž pláže. Pro mě byl tento moment nezapomenutelný, protože jsem poprvé (ano, poprvé) viděla moře.










Během našeho pobytu v Katalánsku jsme navštívili Barcelonu (včetně stadionu FCB),krásné historické městečko Besalú, kde dávají opravdu veliké kopečky zmrzliny, botanickou zahradu v Blanés, kde kromě opravdu hezkých kaktusů a jiných rostlin byl (pro mě) nádherný výhled. Viděli jsme i zajímavou Gaudího stavbu Sagradu Familiu, museum Salvadora Dalího a na závěr naší cesty jsme obepluli lodí celé pobřeží Costa Brava, kde jsme se téměř pořád vyskytovali.



Historické městečko Besalú




"Kopce" zmrzliny






Lístek na stadion a do muzea FCB

Stadion FCB

Přidat popisek
Výhled z botanické zahrady





Sagrada Familia

A nakonec já na pláži :D


Doufám, že se Vám můj krátký článek o mé návštěvě Španělska líbil a doufám, že se zase někdy setkáme u mého článku. Vaše Péťa!













































Žádné komentáře:

Okomentovat