sobota 13. února 2016

Láska jménem lyže

Hi people!
Dnešní článek bude o lyžařském výcviku, který jsem absolvovala se svojí třídou od neděle 7.2. do pátku 12.2. Na lyžák s námi jely naše tři profesorky. Všechny tři jsou velice příjemné a nenutily nás do ničeho, co bychom nechtěly dělat. Ale teď už se přesuneme k samotnému výcviku.

Neděle 7.2.
V 10:00 jsme měly všechny sraz za školou a již v půl jedenácté jsme vyrazily směr Boží Dar, kde jsme měly zarezervované ubytování v penzionu Arnika.


Po příjezdu jsme si (jak je zvykem) vybalily a následně jsme se oblékly a vyrazily na běžky. Ne všechny na běžkách už někdy stály, proto jsme se rozdělily na "družstva". Já jsem nikdy na běžkách nestála (pokud nepočítám zkoušení v obýváku). Byla jsem mile překvapena, že i když jsem na nich stála poprvé, docela mi to šlo. Alespoň dle mého názoru.


Pondělí 8,2.
V pondělí jsme vyrazily na svah. Lyžovaly jsme na sjezdovce, která se jmenuje "Za Prahou" a to z toho důvodu, že je za hotelem, který se jmenuje Praha. Pro mě to byl jen takový malý kopeček, protože už jsem pokročilejší lyžař. Měly jsme tři jízdy na rozježdění a následně nás profesorky rozdělily do družstev podle toho, jak dobře jezdíme. Já jsem byla samozřejmě v prvním družstvu.
Odpoledne jsme se byly podívat na sjezdovku "Neklid". Je to sjezdovka střední obtížnosti, takže pro nás, jakožto pro první družstvo to bylo úplně ideální. Na Neklidu hodně foukalo, ale to nám vlastně ani nevadilo.


Cesta mezi "Za Prahou" a "Neklidem"


Úterý 9.2.
V úterý byl odpočinkový den. Proto jsme šly dopoledne jen na delší procházku a odpoledne se mohlo jít do wellnes a do muzea. Muzeum bylo povinné pro všechny. Vyprávělo o historii Božího Daru.



Středa 10.2.
Ve středu se šlo opět na svah. Zkušenější lyžaři se odebrali na Neklid, ti méně zkušení zůstali Za Prahou.

Čtvrtek 11.2.
Konečně přišel čtvrtek, na který jsem se já osobně strašně moc těšila! Jelo se totiž lyžovat na Klínovec. Klínovec je nejvýše položený bod Krušných hor, má nadmořskou výšku 1244 m. n. m. Já na Klínovec jezdím s tátou každý rok lyžovat, takže vím, jak je to tam super a jaké tam jsou sjezdovky. Nejhůř na tom byla podle mého názoru sjezdovka "Jáchymovská". Byla plná ledových ploch a v některých úsecích z důvodu zhoršených sněhových podmínek i zúžená.



Pátek 12.2.
Pátek byl bohužel nás poslední den na horách. Dopoledne jsme si dobalily a odnesly kufry do společenské místnosti. Potom jsme se vydaly opět na procházku, na které jsme strávily poslední hodiny na čerstvém vzduchu a po návratu z procházky jsme kolem druhé hodiny odpolední naložily zavazadla do autobusového kufru a vyrazily směr Praha,



Tímto bych chtěla ukončit svůj článek o lyžařském výcviku v Krušných horách, Doufám, že se Vám příspěvek líbil.
Good luck in next days!
Péťa :)




Žádné komentáře:

Okomentovat