středa 23. března 2016

Peanut Butter Cookie Gooey Bars



Hi people!
Jelikož jsem velký jedlík a docela ráda peču, rozhodla jsem se něco upéct. Našla jsem si recept na Pinterestu. Recept byl anglicky, ale vystačila jsem si se slovníkem v telefonu a mými znalostmi anglického jazyka. V překladu se koláč jmenuje Sušenky z burákového másla.
Výsledek by měl nejspíš vypadat nějak takto:



Samozřejmě můj výtvor se tomuto skoro ani vzdáleně nepodobá, ale i tak je to k jídlu a nevypadá to nijak hrozně.


Co bude na koláč potřeba?

1/2 hrnku změklého másla (já jsem použila Heru)
3/4 hrnku burákového másla (můžete použít i méně)
3/4 hrnku hnědého cukru
1/4 hrnku cukru krystal
1 velké vejce
1 kávová lžička vanilky (vanilkového cukru)
1 polévková lžíce mléka
1/4 kávové lžičky soli
1/2 kávové lžičky jedlé sody
1 1/2 hrnku hladké mouky
1 plechovka slazeného kondenzovaného mléka (Salko)
2 hrnky čokolády









Postup

  1. Rozehřejte troubu na 180 stupňů. Na plech dejte pečící papír a nastříkejte sprejem na pečení.
  2. Smíchejte máslo, burákové máslo a oba cukry v misce. Poté přidejte vajíčko, vanilku, mléko, sůl a jedlou sodu. Smíchejte. Pomalu přidávejte mouku dokud se z toho nestane těsto.
  3. Zatlačte 2/3 těsta po obvodu plechu. Těsto je velmi lepivé, takže si nejdříve postříkejte ruce sprejem na pečení. Z počátku to bude vypadat, jakože nemáte dost těsta, ale ono se pak rozteče.
  4. Posypte čokoládou. Přes těsto posypané čokoládou nalijte kondenzované mléko. Snažte se to nalít tak, aby se nedotýkalo krajů.
  5. Dejte do trouby. Pečte přibližně 30 - 36 minut, dokud zákusek nezačne hnědnout. Následně nechte zchladnout.

Můj koláč vypadal takto:




Doufám, že se vám váš koláč povedl a že vám chutnal. Tak zase u dalšího článku! :)
Good luck in next days!
Péťa










2 komentáře:

  1. Já jsem snad ještě nikdy nepekla, ale asi bych mohla začít. :D Tenhle recept vypadá dobře, až se k pečení dostanu, třeba ho taky zkusím. :)
    -crazyjull.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem začala péct někdy tuším v osmé třídě :D poprvé jsem pekla Muffiny právě s Barčou a musim říct, že se nám povedli :D určitě tenhle recept zkus a nelekej se, pokud tvůj výsledek nebude vypadat zrovna dvakrát přitažlivě jako ten můj :D

      Vymazat