pátek 7. října 2016

Prázdniny☼


Hi people!
Vím, že jsem dlouho nic nenapsala a za to se vám omlouvám.. Ale momentálně jsem trochu nemocná, takže jsem doma a řekla jsem si, že bych Vám mohla napsat, co jsem dělala o prázdninách. Už je to něco málo přes tři měsíce, co začaly prázdniny a než jsem se vůbec stihla rozkoukat tak skončily (bohužel.. :( )

Svých prvních čtrnáct dní volna jsem již tradičně strávila na tom nejlepším táboře s těma nejlepšíma lidma. ♥ Tábor se nachází nedaleko od Zruče nad Sázavou. Podél tábora teče Sázava, ve které se za příznivého počasí koupeme. Letos bylo jako téma celotáborové hry "Vzestup a pád říše Římské". Bylo to jako vždycky hrozně super! Měli jsme tam i hry na způsob Olympijských her. Soutěžili jsme jak ve "sportovních" disciplínách jako je hod oštěpem nebo skok do výšky tak i v "uměleckých" disciplínách jako je třeba kreslení nebo zpěv. Můj tým (jmenovali jsme se Centurioni) skončil poslední - as always. Během tábora vzniklo takové heslo - Když si myslíš, že ti něco nejde nebo že jsi na tom špatně, vzpomeň si na Centuriony. Musím říct, že na tom něco bude. Taky se každý den volil nový panovník. Volba byla založená na individuálních výsledcích. Moc jsem ten systém nepochopila. Každopádně, panovnicí jsem se stala dokonce dvakrát. (Jako nechci se vytahovat joo, ale za zmínku to prostě stojí.) No, ani jsem nestihla mrknout a konec tábora byl tu. Docela mi to bylo líto, protože ten tábor a ty lidi mám prostě strašně moc ráda! ♥ S jednou holčinou - Barunka se jmenuje (a doufám, že si to přečte) - tam jezdim už devět let. Je to úplně neuvěřitelný...

Tohle je naše chatka crew. Za nic na světě bych je nevyměnila.. (Nahoře Barunka, uprostřed já, dole Hanka) S Hančou už se znám taky nějaký pátek.. Vzpomínám si, že někdy před sedmi lety jsme si napůl vydražily na táborové dražbě Trioládu. Dole je fotka třech obyvatalek chatky číslo 15 plus lidí, který u nás byly permanentně nakýblovaný.. Ale co.. Po dvou týdnech si na to člověk tak nějak zvykne.



Po táboře jsem byla asi dva týdny na brigádě. Hlídala jsem kola na letním koupališti u nás ve městě. Řeknu vám, víc pohodovou práci jsem snad mít nemohla. Byla jsem tam tak nějak celé prázdniny.
Po těch dvou týdnech jsem jela s rodiči na dovolenou. Jeli jsme do Krkonoš. V penzionu Na Vyhlídce už jsem jednou s tátou a se ségrou byla, ale to s námi nebyla mamka. Je to tam hrozně hezké.
Jeden den jsme jeli na výlet do Harrachova. V Harrachově jsme nasedli na sedačkovou lanovku na Čertovu horu. Odtamtud jsme šli přes Studenec na Ručičky, z Ručiček na Rýžoviště a z Rýžoviště na Mumlavské vodopády. K Mumlavským vodopádům se váže také jedna vzpomínka a to z doby, kdy mi bylo asi šest let. Byla jsem tam tehdy s babičkou a s dědou. Bylo asi docela teplo, jelikož jsme si dali zmrzlinu. Nebyla to ale ledajaká zmrzlina! Jmenovala se Kyselý ksicht. To vám byla tak kyselá zmrzlina! To bylo něco hroznýho..Tak jsme jí nenápadně zahrabali někam pod pařez a odešli. Je to taky jedna z mých nejoblíbenějších vzpomínek.

Nedaleko od penzionu byl takový hezký kostelíček se hřbitovem. Tam jsme se vydali podívat hned ten den, co jsme přijeli, protože bylo hezky a my neměli co dělat. Kostelíček byl na kopečku a kromě zmíněného hřbitova tam byly také borůvky (těch bylo všude v okolí hodně, takže vždycky když byla příležitost, tak jsme zastavili a zobali borůvky). Ty borůvky u toho (vlastně na tom) hřbitova byly tak úžasně sladké! Nemohly jsme se od nich odtrhnout..

Vpravo nahoře na kopci můžete vidět rozhlednu. Je to rozhledna Štěpánka. Tam jsme bohužel letos nestihli jít, což mě na jednu stranu mrzí. Je tam památná deska Járy Cimrmana.










Po rodinné dovolené jsem byla zase v práci. Pak jsem jela na víkend na chalupu. Tam jsme si udělali výlet na Skryjská jezírka. Bylo hezky a teplo. U jezírka bylo hezky a příjemně chladno. Večer pak za námi přijeli známí s fenkou Elsou. Ta nám na chvilku zmizela z očí a než jsme jí našli tak už stihla zakousnout sousedovic slepici. Chápejte, Elsa to nemyslela zle.. Chtěla si jen hrát a slepice to jaksi asi nepochopila.. Večer jsme si udělali grilovačku (nebojte, ne z tý slepice).
Byly to podle mě super prázdniny a už se zamozřejmě těšim na další. :D
Doufám. že i vy jste si užili svoje letní prázdniny. Můžete mi své zážitky napsat do komentářů. Já se s vámi prozatím loučím.
Good luck in next days, Péťa! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat